کلینیک تخصصی پوست و مو آسمان

خدمات کلینیک پوست و موی آسمان

کلینیک تخصصی پوست و مو آسمان

خدمات کلینیک پوست و موی آسمان

کاشت مو با بالاترین کیفیت و بر مبنای اصول علمی و مورد تایید انجمن جهانی جراحان پیوند مو و انجام کاشت موی موفقیت آمیز برای بیش از دو هزار متقاضی
کاشت ابرو با کیفیت بالا و حالت کاملا طبیعی
کاشت ریش و سبیل

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

روش‌های کاشت مو تفاوت‌ها و مزیت‌ها

روش‌های کاشت مو تفاوت‌ها و مزیت‌ها

تفاوت بین روش کاشت مو  FIT و FUT

امروزه انواع مختلفی از روش‌های کاشت مو وجود دارند. هر مرکز روش کاشت مو خاص خود را استفاده می کند. در این عصر مدرن، تکنیک‌های کاشت مو توسعه پیدا کرده اند و به دو روش اصلی تقسیم شده اند: روش کاشت مو FUE یا FIT(استخراج واحد فولیکولی) و روش کاشت مو FUT یا برداشت نواری. هر دو روش‌های کاشت مو چه روش FUE و چه روش FUT یا برش نواری مزایا و معابی دارند و بعد از مشورت با یک متخصص کاشت مو، شما خواهید دانست که کدام روش برای شما بهتر است.

روش‌های کاشت مو تفاوت‌ها و مزیت‌ها


  • کلینیک آسمان
  • ۰
  • ۰

کاشت مو به روشFIT – نکات مهم در کاشت مویFIT

کاشت مو به روشFIT

نکات مهم در کاشت مو به روشFIT

چه نکاتی در کاشت مو به روشFIT حائز اهمیت است؟

کاشت مو به روشFIT صرفا به تجربه جراح بستگی دارد، چرا که جراحی کاشت مو کور است چرا که در کاشت موی FIT جراح کاشت مو  تنها زاویه خروجی محور مو را می‌بیند و عمل پانچ را به گونه‌ای انجام می‌دهد که یک گرافت سالم استخراج شود، بدون اینکه هیچ بخشی از گرافت در داخل بماند. اگر هر بخشی از گرافت آسیب ببیند، یک فولیکول بریده شده نامیده می‌شود. هر چه تعداد فولیکول‌های بریده شده بیشتر باشد، شانس دستیابی به نتیجه بهتر، کمتر خواهد بود.

کاشت مو به روشFIT پانچ گرافت‌ها


  • کلینیک آسمان
  • ۰
  • ۰

جراحی کاشت مو -چرا کسی باید به جراحی کاشت مو تن دهد؟

جراحی کاشت مو

چرا کسی باید به جراحی کاشت مو تن دهد؟

جراحی کاشت مو یکی از پرطرفدارترین جراحی هاست،هریک از ما در اطرافمان کسانی را می‌شناسیم که  کاشت مو انجام داده و یا تمایل به انجام این عمل دارند از این رو به مرور این خاطرات می‌پردازیم.به یاد دارم که او موهایی سالم و فر داشت. بله! او مویی داشت که همه به آن حسادت می‌کردند. او تجربه‌اش را با من در میان گذاشت؛ ما ساعت‌ها در این مورد حرف زدیم “تراشیدن موهای سرت چه حسی دارد” و این صحبت‌ها ما را متوجه اهمیت مو در زندگی افراد کرد. خیلی زود گفتگوی ما به سمت بررسی تاثیرات طاس بودن در زندگی یک فرد رفت. نداشتن مو یا نداشتن موی پرپشت و کامل بر روی سر، نه فقط برای زنان بلکه برای مردان، می تواند تجربه‌ای مخرب داشته باشد و من حتی بر این باور هستم که تاثیر آسیب زای طاسی موضعی در مردان حتی از زنانی که از طاسی پراکنده رنج می‌برند بیشتر است. جیمز براون به درست گفته است که “مو اولین چیز است که یک مرد در زندگی به آن نیاز دارد، اگر آن را داشته باشد، او همه چیز خواهد داشت”. طاسی مستقیما سطح اعتماد به نفس و عزت نفس فرد را هدف قرار می‌دهد. توهین‌هایی مثل “کله کچل” به این افراد صورت می‌گیرد. به تدریج، این موضوع به افسردگی تبدیل می‌شود که به نوبه خود زندگی فردی و حرفه‌ای آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

جراحی کاشت مو

جراحی کاشت مو -چرا کسی باید به جراحی کاشت مو تن دهد؟

  • کلینیک آسمان
  • ۰
  • ۰

کاشت موی FUT

کاشت موی FUT چگونه است؟

ما چیزهای زیادی در مورد کاشت موی  FUT وو کاشت مویFUE) FIT)در اینترنت می خوانیم، اما زمانی که نوبت به عمل می رسد، افراد بسیار کمی وجود دارند که حقیقتا از آنچه در جریان این عمل ها اتفاق می افتد اطلاع داشته باشند. این مقاله قصد دارند نگاهی دقیق به کاشت موی FUT و به طور کلی عمل کاشت مو داشته باشند.

در کاشت مو به روشFUT، یک نوار کامل مو از ناحیه اهدا کننده پوست سر برداشته می شود و سپس عمل برش زدن زیر میکروسکوپ انجام می شود. این ناحیه از سر که نوار از آن برداشته می شود، با دقت بخیه زده می شود، و یک زخم خطی بر روی پوست سر به جام می ماند. هدف از یک کاشت موی FUT آن است که مو را از ناحیه دهنده بردارد و آن را در ناحیه ای که کچلی بیشترین میزان را دارد بکارد. به طور معمول، واحدهای فولیکولی کوچکی برداشت می شوند، و هر واحد چیزی بین یک تا چهار مو را شامل می شود.

کاشت مویFUT

  • کلینیک آسمان