کلینیک تخصصی پوست و مو آسمان

خدمات کلینیک پوست و موی آسمان

کلینیک تخصصی پوست و مو آسمان

خدمات کلینیک پوست و موی آسمان

کاشت مو با بالاترین کیفیت و بر مبنای اصول علمی و مورد تایید انجمن جهانی جراحان پیوند مو و انجام کاشت موی موفقیت آمیز برای بیش از دو هزار متقاضی
کاشت ابرو با کیفیت بالا و حالت کاملا طبیعی
کاشت ریش و سبیل

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کاشت موی طبیعی-سبک زندگی و نیاز به کاشت موی طبیعی

کاشت موی طبیعی

امروزه سبک زندگی پر است از استرس و اضطرابی که از فشار کار مفرط ناشی می‌شود، و درکنار آن داروهای قوی و افزایش مقدار محصولات شیمیایی استفاده شده برای حالت دادن به مو، همگی به ریزش مو هم در مردان و هم در زنان منجر شده‌اند. گاهی اوقات، این ریزش مو با برگشتن به یک سبک زندگی سالم به وضعیت قبل بر می‌گردد. از سوی دیگر، افرادی وجود دارند که تصمیم به انجام  کاشت مو می‌گیرند. در حالیکه این رو‌ش به افرادی بسیاری کمک کرده است تا اعتماد به نفس از دست رفته شان را برگردانند، اما لازم است جنبه‎های خاصی در این خصوص مد نظر قرار گیرد. در زیر نکاتی ضروری که دانستن آنها اهمیت دارد، ارائه شده اند.

کاشت موی طبیعی-سبک زندگی و نیاز به کاشت موی طبیعی

کاشت موی طبیعی چیست؟

کاشت موی طبیعی فرایندی است که فولیکول‌های مو را از ناحیه دهنده به ناحیه گیرنده منتقل می‌کند. این تکنیک به طور کلی برای درمان طاسی در مردان مورد استفاده قرار گرفت، اما امروزه کاشت مو حتی در مورد زنان نیز مورد استفاده قرار گرفته است. گاهی اوقات، این فرایند می‌تواند برای برگرداندن مژه‌ها، موی سینه، یا پر کردن جای زخم‌هایی که به واسطه تصادف یا جراحی‌هایی مانند لیفت صورت ایجاد شده‌اند نیز مورد استفاده قرار گیرد.

کاشت موی طبیعی-سبک زندگی و نیاز به کاشت موی طبیعی

  • کلینیک آسمان
  • ۰
  • ۰

عوارض کاشت مو – ۱۰ عارضه جانبی کاشت مو

عوارض کاشت مو

عوارض کاشت مو مانند سایر جراحی‌ها حتما بروز خواهند کرد ؛ اما دامنه این عوارض کاشت مو میتواند از ناچیز تا وخیم پدیدار شود .

جراحی کاشت مو نیز مانند تمام جراحی عوارض جانبی دارد و در این مطلب به اثرات عوارض کاشت مو میپردازیم. شما در حال از دست دادن موهای‌تان هستید و دارید فکر می‌کنید تنها راهی که برایتان باقی مانده است آن است که تن به کاشت مو بدهید؛ شما یک  فرد منحصر به فرد نخواهید بود. افراد بسیاری در گوشه و کنار جهان وجود دارند که به منظور بازگشتن به یک زندگی همراه با اعتماد به نفس و ظاهری زیبا به عمل جراحی کاشت مو روی می‌آورند. با این وجود، با همه آنچه در این مورد گفته و انجام شده است، باید به خاطر داشت که کاشت مو یک عمل جراحی پزشکی است و همواره این احتمال وجود دارد که اثراتی جانبی وجود داشته باشند. بنابراین، پیش از آنکه به کاشت مو تن بدهید، بهتر است با پزشک خود صحبت کنید و تصویری روشن از اثرات جانبی جراحی کاشت مو که  می‌تواند بر روی شما داشته باشد به دست آورید.

عوارض کاشت مو - 10 عارضه جانبی کاشت موعوارض کاشت مو 

  • کلینیک آسمان
  • ۰
  • ۰

برش و جداسازی گرافت‌ها در روش FUT

برش و جداسازی گرافت‌ها در روش FUT (کاشت موی نواری) تا چه اندازه مهم است؟

خواه موضوع کاشت مو به روش FUT (روش جراحی)  باشد یا کاشت مو به روش FIT (روش غیر جراحی) ، جنبه‌ای که در هر دوی آنها مشترک است برش صحیح گرافت‌هایی است که برداشت شده‌اند. در کاشت مو به روشFUT (جراحی) ، این موضوع از اهمیت بیشتری برخودار است ، زیرا روش برداشت مو در این روش ، برداشتن کامل یک نوار از موهای سر و سپس برش دادن آنها به صورت واحدهای فولیکولی منفرد می‌باشد. در طول فرایند برش، کاملا حیاتی است که کل واحد فولیکولی دست نخورده باقی بماند، زیرا حتی یک آسیب جزئی باعث بی فایده شدن آن می‌شود. یک واحد فولیکولی که به درستی برش داده شده است این اطمینان را ایجاد می‌کند که کاشت مو موفقیت آمیز خواهد بود و نتیجه نهایی یک سر کامل با موهایی کاملا طبیعی خواهد بود.برش و جداسازی گرافت‌ها در روش FUT

برش و جداسازی گرافت‌ها در روش FUT



  • کلینیک آسمان