کلینیک تخصصی پوست و مو آسمان

خدمات کلینیک پوست و موی آسمان

کلینیک تخصصی پوست و مو آسمان

خدمات کلینیک پوست و موی آسمان

کاشت مو با بالاترین کیفیت و بر مبنای اصول علمی و مورد تایید انجمن جهانی جراحان پیوند مو و انجام کاشت موی موفقیت آمیز برای بیش از دو هزار متقاضی
کاشت ابرو با کیفیت بالا و حالت کاملا طبیعی
کاشت ریش و سبیل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کاشت مو با بانک موی ضعیف

کاشت مو در افراد با بانک موی ضعیف چگونه است؟

آیا کاشت مو در افراد با بانک موی ضعیف پیشنهاد می شود؟

افرادیکه متقاضی کاشت مو هستند همواره به دنبال بهترین نتایج می باشند از این رو سعی در انتخاب بهترین مرکز کاشت مو و استفاده از بهترین پزشکان و کادر پزشکی دارند .اما لزوما استفاده از پزشکان و مراکز پزشکی معتبر به نتیجه مناسب  در کاشت مو منجر نمی‌شود.

کاشت موی ضعیف

 

نتیجه کاشت مو در بانک موی ضعیف به چه صورت است؟

نتیجه افراد در کاشت مو با یکدیگر متفاوت است و یا  پارامترهای مختلفی دارد که از جمله آن میتوان به سطح طاسی ،تعداد گرافتهای قابل برداشت و ضخامت  این گرافت‌ها اشاره کرد.

اگر فرد متقاضی کاشت مو با بانک موی ضعیف  برای انجام این پروسه اقدام کند ،نتایج آن با فردی که بانک موی قوی تری دارد متفاوت خواهد بود. در برخی از این افراد ،بانک مو آنقدر ضعیف می‌باشد که کاشت مو پیشنهاد نمی‌شود ،زیرا برداشت موها از قسمت دهنده یا بانک مو باعث کچل شدن و خالی شدن بانک مو می‌شود و از طرفی پوشش مناسبی  نیز در قسمتهای طاس ایجاد نمی‌گردد.

کاشت مو با بانک موی ضعیف

  • ۹۷/۰۱/۲۶
  • کلینیک آسمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی